Oferowanie najlepszego sposobu na wypełnienie luki między problemem a rozwiązaniem, w zakresie usług budowlanych, ciepłownictwa, chłodnictwa i wymiany ciepła.

Wartości

Ludzie mają znaczenia. Będziemy zaszczepiać prawdziwe poczucie bezpieczeństwa i komfortu w ludziach, z którymi będziemy współpracować, poprzez próbę zrozumienia ich potrzeb, pragnień i oferowanie odpowiedniego rozwiązania, najlepszego pod względem jakości, trwałości i wartości.

Design

Ziemia jest naszym domem. Będziemy stosować wszystko, co wiemy, aby chronić naszą planetę.

Design

Wiedza jest naszym największym atutem. Będziemy światłem wiedzy poprzez dzielenie się tym, czego się nauczyliśmy dotychczas oraz przez ciągłe kształcenie się.

FAKTY

  • Firma została założona w 2012 roku w Warszawie, w Polsce.
  • Biura naszych partnerów znajdują się w Danii, Katarze, Zjednoczonych Emiratach Arabskich oraz we Włoszech.
  • Partner Izby Gospodarczej Ciepłownictwo Polskie
    (Izba Gospodarcza Ciepłownictwo Polskie)
  • Obszar działalności: Unia Europejska (UE) i Rada Współpracy Zatoki Perskiej (GCC).
  • Promujemy wyłącznie produkty wyprodukowane w Unii Europejskiej, Kanadzie i USA, przez środowiskowo i społecznie odpowiedzialnych partnerów, w certyfikowanych obiektach.

Obszary specjalizacji

client-1client-3client-2client-6client-5-1

Inspekcja

Przegląd zainstalowanych urządzeń w celu identyfikacji potencjalnych problemów oraz polecenia usługi i / lub udoskonalenia w zakresie niezawodności i oszczędności energii.

Rozruch

Obejmuje przygotowanie do pierwszego uruchomienia urządzenia, co jest szczególnie ważne dla urządzeń wirujących (takich jak pompy) oraz sprzętu, który przed instalacją był w magazynie. Prowadzony jest rzeczywisty rozruchu i oceniana wydajność urządzenia.

Rozwiązywanie problemów

Systematyczny proces rozpatrywania ewentualnych przyczyn konkretnego problemu, dopóki nie zostanie ustalona jego przyczyna i nie zostanie zaproponowany sposób naprawy.

Okresowa konserwacja

W zależności od wyposażenia, w celu zmniejszenia prawdopodobieństwa awarii i zapewnienia energooszczędnej pracy, może zostać zaplanowana i wykonana konserwacja zapobiegawcza.

Naprawa

Gdy sprzęt zawiedzie, podjęte zostają konkretne kroki w celu skorygowania niedoskonałości, w tym regulacja, czyszczenie i naprawa lub wymiana uszkodzonych części.

Renowacja

Główna procedura, która obejmuje dokładną analizę sprzętu, regulację, czyszczenie i wymianę części podlegających zużyciu.

Modyfikacja

Prowadzona, gdy jest konieczna zmiana charakterystyki sprzętu, aby działał on inaczej lub był zgodny z nowymi (lub innymi) standardami.

Dostawa części zamiennych

Możemy polecić i dostarczyć części zamienne w konkurencyjnych cenach do wszystkich urządzeń, które oferujemy i/lub serwisujemy.

Szkolenie w zakresie obsługi i konserwacji

Jest to najlepsza gwarancja bezpieczeństwa personelu, ochrony środowiska i osiągnięcia niezawodnej i energooszczędnej pracy.

bg-literature-library-pl

DESMI

NSL Series Brochure (EN)

Download PDF

District Energy Brochure (EN)

Download PDF

Power Generation Brochure (EN)

Download PDF